W naszej ofercie znajdziecie szeroki wachlarz form fitnessu, od zajęć bardzo spokojnych wg. metody Pilatesa po intensywną Tabatę i Trening funkcjonalny. Mamy nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie.

Zapraszamy do zapoznania się za szczgółowym opisem zajęć:

AEROBIC BALL – zajęcia kształtujące i wzmacniające układ mięśniowy, z wykorzystaniem dużych piłek, odciążających układ stawowo – mięśniowy. Zajęcia łączące wzmacnianie i wysmuklanie mięśni, poprawę równowagi oraz relaks. Wspaniała zabawa, a zarazem atrakcyjny i intensywny trening. Przeznaczony zarówno dla osób początkujących i średniozaawansowanych.

AEROBOX – zajęcia o charakterze przede wszystkim wytrzymałościowym, które dają oczywiste korzyści:
• poprawiają kondycję,
• pomagają odreagować stres,
• dają mnóstwo radości i satysfakcji,
• pozwalają spalić nadprogramowe kalorie,
• pomagają zgubić zbędne kilogramy.

To, co różni te zajęcia od innych, to fakt, że w sposób kontrolowany pozwalają wyzwolić ciało od skumulowanej negatywnej energii i uwolnić się od agresji w bezpieczny sposób. Jest to czynnik, który czyni je zajęciami jedynymi w swoim rodzaju. Nie trzeba mieć doświadczenia w sztukach walki, by uczestniczyć w takich zajęciach.

Tego typu trening jest świetną metodą na rozładowanie stresu i negatywnych emocji w bezpieczny sposób.

DEEP WORK – To nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.

Główną część lekcji  stanowią przyspieszenia. Ta część zajęć to już dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Kiedy dochodzimy do momentu, kiedy myślisz, ze jesteś już zbyt zmęczony, ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej w swoim treningu niż kiedykolwiek Ci się wydawało. deepWork jest dla KAZDEGO. Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.

Fanom aeroboxu, spinningu, bootcampu i innych podobnych form treningu deepWork oprócz ich ulubionych faz energetycznych i dynamicznych oferuje również balans, równowagę i odrobinę wyciszenia. Dla osób na co dzień ćwiczących formy mentalne, np. pilates i joga, deepWork jest doskonała możliwością popracowania nad kondycją – łączy spokojny początek i relaksację na końcu zajęć z dynamicznymi sekwencjami ćwiczeń funkcjonalnych w głównej części treningu.

BPU – brzuch, pośladki, uda. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką (również z użyciem stepu), kończą się 5 min. stretchingiem.  Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Cellulit Attack – zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, które szczegółnie narażone są na pomarańczową skórkę.

EASY STEP – zajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Intensywne zajęcia poprawiają pamięć ruchową, koordynację, wzmacniają mięśnie dolnych partii ciała. Układ choreograficzny bazuje na odpowiednio zmodyfikowanych krokach podstawowych, a także elementach tańca. Każda kombinacja kroków jest nowym wyzwaniem, a odpowiednie tempo muzyczne sprzyja spalaniu kalorii. Zajęcia dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.

FIGURA – ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśni, z wykorzystaniem hantli oraz innych sprzętów w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES – to metoda ćwiczeń, która pomaga stworzyć równowagę ciała. Ćwiczenia wykonuje się przy spokojnej muzyce. Zajęcia polegają na kontroli oddechu i wewnętrznym wyciszeniu. W pilatesie kładzie się duży nacisk na prawidłowe ustawienie ciała, w szczególności kręgosłupa i stawów biodrowych. Pilates wzmacnia mięśnie stabilizujące kręgosłup i miednicę, rozciąga mięśnie przykurczone. Są to ćwiczenia dla każdego. Relaksują, redukują stres, rozwijają równowagę, koordynację i wytrzymałość ciała.

TABATA – to czterominutowy, niezwykle intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonany poprawia wydolność aerobową i anaerobową, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki niemu spalisz w sumie więcej kalorii niż w przypadku tradycyjnego, godzinnego treningu. To właśnie dlatego metoda wymyślona dla japońskiej reprezentacji olimpijskiej w latach 70. nazywana jest często czterominutowym cudem.

TBC (Total Body Conditioning) – ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonujemy z różnymi przyrządami: stepami, ciężarkami, taśmami. Efektem jest delikatne zarysowanie wszystkich mięśni, modelowanie całego ciała. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Trening funkcjonalny (functional training) – „ Funkcjonalny” oznacza sposób, w jaki poruszamy swoim ciałem: rotacja, rolowanie, równowaga, podciąganie i wypychanie ciężaru oraz wszystkie instynktowne i naturalne ruchy naszego ciała.Trening funkcjonalny – jest coraz częściej stosowanym rodzajem treningu, wywodzącym się w linii prostej z technik rehabilitacyjnych. Jego podstawowym założeniem jest wykorzystanie jego efektów podczas życia codziennego. Podczas treningu wykonujemy ruchy zbliżone do tych, które towarzyszą nam na codzień. Trening funkcjonalny poprawia równowagę mięśni, korygując w ten sposób wady postawy.
Podczas treningu następuje poprawa wytrzymałości mięśniowej, stabilności dynamicznej, redukcja tkanki tłuszczowej, stabilizacja stawów, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń oraz codziennych obowiązków. Korzyści wynikają głównie z tego, że trening kładzie nacisk na naturalne zdolności ciała do ruchu w trzech anatomicznych płaszczyznach.

Trening obwodowy (Boot Camp)– To doskonały sposób na harmonijne wymodelowanie sylwetki. Dzięki treningowi obwodowemu nie tylko rzeźbimy ciało, zwiększa się również wytrzymałość, wzmacniają mięśnie, ścięgna i stawy. Ćwiczenia obwodowe rekomendowane są przez specjalistów jako skuteczne w walce z nadmiarem kilogramów, cellulitem czy brakiem kondycji. Warto wiedzieć, że taki trening to najprostsza forma ćwiczeń mięśniowo-oddechowych.

TRX – Ćwiczenia w oparciu o Taśmy TRX angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha i lędźwi, czyli te które utrzymują naszą postawę. Istnieje około 300 ćwiczeń angażujących zarówno górne jak i dolne partie ciała przy czym nie jest możliwe wyizolowanie jednej partii do ćwiczeń. Jako ciężar wykorzystujemy grawitacje i masę własnego ciała a stopień trudności zależy od przeniesienia środka ciężkości względem punktu zaczepienia. Sprzęt ten nadaje się bardzo dobrze do ćwiczeń po urazach jak i do wzmacniania wiązadeł, które łatwo uszkodzić podczas niekontrolowanych ruchów kończyn.

ZUMBA – „To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych – merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele, wiele innych”. Zajęcia dla wszystkich.